Slechte laune

22 augustus 2015 - Glencoe, Verenigd Koninkrijk

Na een goede dag gister, was vandaag wat minder. De kipburgers waren niet zo goed gevallen waardoor Alex en ik een voedselvergiftiging hebben opgelopen. Dus al snel kwam er een nieuwe plan de campagne: we nemen een taxi! We hebben de benenwagen nog wel genomen naar het dorpje 3,5km verderop. Na 2km klimmen hadden we een prachtig uitzicht op een meer met daaraan het gigantische huis waar Peter Flemming heeft gewoond (uitvinder van penicilline). Na een korte daling kwamen we bij het hotel uit waar we even hebben gegeten. Hier hebben we de taxi genomen naar een hostel vlak bij het volgende dorp. We zitten nu in een prima stacaravan waar we zullen overnachten en morgen pakken we de reis weer op vanaf Kingshouse. Nog 38km te gaan!!

1. Tonny:
    22 augustus 2015
    Beterschap even een dagje rustig aan doen is niets mis mee.
    Geniet nog van deze dag
  2. Marja:
    23 augustus 2015
    Ik heb vandaag voor het eerst je verslagen gelezen. Wat een mooie reis met de familie Gaaf hoor een hele bijzondere ervaring. Succes en veel plezier met de volgende kilometers .