Gute laune part 2 :)

21 augustus 2015 - Bridge of Orchy, Verenigd Koninkrijk

Met een Gute laune is er veel te bereiken, dat hebben we vandaag bewezen. Zoals in het laatste verhaal geschreven wilde we zoveel mogelijk kilometers maken naar het 12km verre dorpje Bridge of Orchy (volgens Debby de orgy brug). En deze hebben we gehaald. Omdat de route van vandaag vrij plat was en we vrij snel konden door lopen vonden we dit dorp een mooi eindpunt voor vandaag. De laatste 2000 meter hebben we er als zombies bijgelopen, als Daryl Dixon (the walking dead) ons zou zien lopen zou hij met zijn kruisboog op ons schieten. Wat ons door de toch helpt is het reisgidsje van Charlie Loram. In deze kaart staan heel duidelijk details van de tocht (hoogtes, bruggen, bezienswaardigheden) en geen kilometerafstanden. Deze kaart haal ik veel uit mijn broek om te zien hoe ver we zijn. Hij bestaat uit 49 schematische kleine kaartjes van de hele tocht en we tellen onze afstand dan ook in kaarten en niet in kilometers. Vandaag hebben we 21500 meter gelopen en dat maakt nu een totaal van 9550000cm (95,5km). Nog 57,5km te gaan!!