Een shitberg een doedelzak speler en Debby's eerste momentje

17 augustus 2015 - Macosquin, Verenigd Koninkrijk

Een zware wandeling achter de rug. Conic hill, een pittig heuveltje, is echt een bitch. Een klim van 360m hoog en ruim 2km wandelen zal niet zwaar klinken. Maar als je watervoorraad op begint te raken en je toch een tas van 18kg meedraagt piep je wat anders. Het uitzicht zag er prachtig uit. Bijna op de top kreeg je een mooi beeld van Loch Lomond. Na weer 2km dalen met steile en gladde palen (Debbys eerste valmomentje) kwamen we aan in het mooie dorpje Balmaha. Hier werden we tijdens het eten vermaakt door een oude doedelzakspeler die alles op aanvraag speelde. Na het eten vervolgde we onze weg naar de camping van Cashell, waar we nu de tenten wel goed hebben kunnen neerzetten (op de eerste dag stonden we half in het bos en hingen de tenten half op de grond) en we vergezeld worden door duizenden Midge's, of terwijl de kleine tyfusmuggen die pijnlijk steken. Morgen en overmorgen slapen we in kleine hutjes: "Bothy's". 13km morgen dus maar lopen. Nog 116km te gaan!!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Carin:
    17 augustus 2015
    Super leuk jullie zo te zien wat een stoere fam..stuur de komende dagen goed weer naar jullie zodat jullie droog blijven lopen..Veel fun samen en vooral ook genieten van de mooie natuur..toptien
  2. Carin:
    17 augustus 2015
    Ik bedoel natuurlijk Toppie...ha ha
  3. Tonny:
    18 augustus 2015
    Goedemorgen weer een nieuwe dag hier regen ik ga jullie vanaf nu volgen ik weet nu hoe het werk tip van carin